Zapisy na - JARO: Pan tu nie stał, czyli współczesna obsługa klienta z Alight

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników ze współczesnymi standardami obsługi klienta oraz pokazanie, że obsługa klienta ma przełożenie na codzienne życie, niezależnie od tego czy jest ona elementem codziennej pracy. Kim są nasi Klienci w codziennym życiu? Co sprawia, że obsługa jest dla nas „wow”? Czym są „momenty prawdy” i jakie mają przełożenie na codzienne doświadczenia? Na te i inne pytania uczestnicy zdecydowanie znajdą odpowiedź w trakcie spotkania.

ALIGHT jako firma, są obecni na krakowskim rynku od 2006 roku, początkowo jako Hewitt Associates, potem jako Aon Hewitt. W 2017 roku oddzielili się od firmy Aon i są obecni na rynku pod nazwą Alight Solutions Europe Sp z o.o. lub w skrócie Alight. W Europie zajmują się głównie doradztwem i usługami z zakresu szeroko pojętego HR, finansów i systemów ‘w chmurze’.

Termin: 16 listopada 2018 (piątek)
Godziny: 13:00-17:00
Miejsce: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, ul. Łojasiewicza 4, sala 1.103